Způsoby doručení

Doručení zboží a jeho úhrada

Dostupnost zboží

Obecně komunikujeme většinu sortimentu textovou formou "Zpravidla skladem", což znamená, že uvedená položka je brána v našem informačním systému jako skladová. Jelikož provozujeme i velkoobchodní činnost může se stát, že požadované množství bude krátkodobě vyprodáno nebo nebude dostupné v právě požadovaném rozsahu. Z uvedeného důvodu je možné ověřit aktuální dostupnost pomocí tlačítka "Ověřit dostupnost", kdy nám odešlete formulář s kontaktními údaji, referent prodeje ověří aktuální dostupnost a následně se Vám ozve.

V případě, že se jedná o sortiment na objednávku, je potřeba uvažovat s dobou dodání cca 14 až 21 dnů. 

Doručení zboží

Doručení Vámi vybraného zboží si, v závislosti na hmotnosti a kupní ceně, definované v systému eshopu, můžete vybrat z několika možností.

Odběr na prodejně

Zboží si, po potvrzení dostupnosti referentem prodeje mailem nebo telofenicky, můžete vyzvednou na prodejně (zdarma):

ANVI TRADE s.r.o., Vídeňská 744, 140 00  Praha 4 - Krč,
Otevírací doba: pondění až pátek 8:00 až 16:30 hodin

Objednané zboží je pak třeba vyzvednout do 10 pracovních dnů od potvrzení jeho připravenosti na prodejně. Pokud zboží nebude vyzvednuto v této lhůtě, budeme považovat objednávku za stornovanou.

Doprava společností Toptrans

Rovněž Vám zajistíme dodání zboží kamkoliv po České republice společností Toptrans s telefonickou avizací předem. 

V případě volby dopravy Toptrans, je zboží Kupujícímu dodáno na dodací adresu "před dům" bez vynášky.

Obvyklá dodací lhůta po potvrzení skladové dostupnosti referentem prodeje činí do 2 pracovních dnů, kdy společnost Toptrans doručí Vaši zásilku po celé ČR do 24 hodin od doručení informace o odeslání objednávky z našeho skladu (do dodací lhůty se nepočítají dny pracovního volna a pracovního klidu). O této skutečnosti budete informováni emailem. V den doručování budete informováni SMS zprávou a v den expedice obdržíte podrobný email s číslem balíku a datem doručení.

Zásilky jsou doručovány na dodací adresu v pracovní den mezi 8:00 – 18:00 (přesný výběr hodiny doručení bohužel není možný).

V případě neúspěšného pokusu o doručení zásilky Vám bude řidičem zanechán vzkaz s číslem přepravního listu a telefonním číslem na dispečink. Po kontaktování dispečinku si pak můžete domluvit detaily dalšího rozvozu zásilky nebo osobního odběru na středisku společnosti Toptrans.

Doprava společností GLS

Obvodové rozměry balíku smí být maximálně 2 m délka, 0,6 m výška a 0,8 m šířka. Určitý dopravovaný sortiment je tedy z pohledu přepravce GLS nadlimintí (koberce, bytové PVC, vybrané lišty apod.). K jejich přepravě prosím volte společnost Toptrans.   

Součástí služby, v případě volby přepravce GLS, je také druhý pokus o doručení, který následuje po prvním neúspěšném pokusu.

V případě zájmu ze strany Kupujícího, a umožní-li volbu objednávkový systém internetového obchodu, může být zásilka, jejíž doprava je zajišťována společností GLS, předána prostřednictvím výdejního místa. Oprávnění k jejímu převzetí je prokazováno průkazem totožnosti nebo unikátním heslem, které Kupujícímu smluvní přepravce GLS zašle prostřednictví emailu či SMS. V tomto případě neprobíhá další pokus o doručení na původní adrese.

Obecné podmínky dopravy a převzetí zboží

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

Při předání zásilky Kupující potvrdí podpisem její převzetí. Převzetí mohou potvrdit i jiné osoby, u nichž lze za daných okolností předpokládat, že jsou oprávněné k převzetí zásilky. K těmto osobám náleží v prvé řadě osoby přítomné v provozovně příjemce, u zásilek na soukromou adresu osoby na ní se zdržující, u doporučených zásilek pouze příjemce či osoby disponující plnou mocí. Podpisem Kupující stvrzuje, že Zásilka byla doručena řádně a splňuje všechny potřebné náležitosti.

 

Úhrada zboží

Úhrada zboží je možná platbou v hotovosti na prodejně při vyzednutí zboží, dobírkou nebo bankovním převodem. V případě objednávkového zboží je možné volit pouze platbu bankovním převodem.   

V případě služby dobírky proběhne doručení pouze po zaplacení dobírkové částky, kdy následně dojde ze strany Kupujícího k potvrzení převzetí zásilky podpisem. Před provedením těchto úkonů nesmí příjemce zásilku otevřít. Dobírkovou částku může Kupující uhradit platební kartou nebo v hotovosti.

V případě způsobu platby „Bankovním převodem" je lhůta 2 pracovních dnů pro doručení počítána od potvrzení dostupnosti zboží referentem prodeje a současnou podmínkou je připsání platby na náš účet.

 

Přihlášení

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci webu a analýze návštěvnosti soubory cookies. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím" souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu. 
Zjistit více o ochraně soukromí.